Sunday, November 16, 2008

Rumah Sewa - Part 1

Rumah Sewa - Part 1

Rumah Budak2 KPM praktikal...hehehe...

Baru2 ni aku tolong beberapa member aku cari umah sewa baru...so dah dapat le....smlm aku bersama along n kurtax telah g amik kunci n byr deposit....rumah tu kat area sunway...umah baru....tu rumahnye...tingkat 4...tu kurtax dari atas menjerit kegirangan...hehehe..kalau x kurus ari2 naik tanga x tau le....hehehe...tempat ok le..guard ada wat patrol...ada taman gym...leh bina badan....hehe...kedai dekat..highway...pyramid...sume ada kot....lepas ni leh jadi port lepak le...hehehe...sume kalau x silap 8 orng dok sini....along,chong,kurtax,rock,zain,biskut,matpet ngan ganu....yang lain x sure la....nantikan sesi cuci rumah selasa ni....huhu... :D


Kurtax menjerit kegirangan dari rumah.....huhu...kalau sape2 nak terjun pun port cantik tu....lepas ni..qema gaduh ngn kurtax..sah kurtax terjun...hahahaha....qema plak terjun kat shah alam..mmg kene sangat...lalalalala

6 comments:

ReeZ said...

hebat umah diorg yer....

luvbiznez said...

agak la kot..hoho

Unknown said...

Ni ke umah aku? wawawawa... Aku anak org kaya... lalalala...

✿ jasmin ✿ said...

cantek umah...x mcm umah kat taman maju..huakakaka

luvbiznez said...

taman maju sadis sket..hahaha

ieda said...

da dekat umah aku ni..leh la melawat senior2 time cuti ni haha