Sunday, November 16, 2008

Akhirnya....

Akhirnya....lama gile aku tnggu nak abis blja...hehe..akhirnya settle...skrang azab baru smpai...kene praktikal kat sime darby property..kat taipan....sape2 nak beli umah bgtau...hahaha....ape la agaknye keje2 aku...dah la aku sorang je laki....xpe..sebat je la...huhu....ramai gak bdk kolej aku x dpt cmpny..tp tah le...smoga dieorg dapat...ada gak budak kolej aku dok sunway...hehe...selamat dtg eh...leh la aku lepak selalu...haha...kat bwh ni le surat dari sime darby yg aku dpt...elaun dirahsiakan...atas sebab2 yang x diketahui...haha...


Bawah ni pulak gmba budak2 kolej aku....sume praktikal kat kl kot...ada yg x...hehe..nape?ader la...ni gambar masa raya...smoga sume berjaya...gudluck praktikal....aku kenalkan le skit member2 aku...dari belakang kiri..kurtax,along,ganu,asap,gaban,gagak...dari bwh kiri...aku,biskut ngan asri...lalala....nak kenal bgtau le...ejen mencari jodoh ni...hehe





1 comment:

✿ jasmin ✿ said...

huakakakakakaka...
finally...tinggal aku je x abis2 nih...